Avoin palkkasihteerin tehtävä

Julkaistu

Pitkäaikaisen palkkasihteerimme jäädessä viettämään eläkepäiviä haemme hänelle seurajaa vakituiseen palkkasihteerin tehtävään.

Palkkasihteerinä vastuullasi on palkanlaskennan koko prosessi. Esihenkilöiden ja henkilökunnan neuvonta ja yhteistyö ovat myös tärkeä osa työtäsi. Tiimityötä kanssasi tekee toinen palkkasihteerimme. Tehtäväkuvaan sisältyy jatkossa mahdollisesti myös taloushallinnon tehtäviä. Meillä saat kehittyä sekä kehittää!

Kelpoisuusehtona on ammatillinen perustutkinto tai muu soveltuva koulutus, kuten aiempi opistotasoinen tutkinto. Lisäksi katsomme eduksi työkokemuksen kunta-alan virka- ja työehtosopimuksista ja palkanlaskennasta sekä taloushallinnosta mm. kunnan kirjanpidon tehtävistä. Toivomme, että sinulta löytyy positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta ja tarkkaavaista työotetta.

Meillä on hyvät työsuhde-edut ja mukava työilmapiiri. Tarjoamme maksuttomia liikuntapalveluja kunnan kuntosaleilla ja uimahallissa sekä kulttuuri-, liikunta- ja hierontaetuja käyttöösi. Osittainen etätyö on mahdollista koeajan jälkeen.

Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Toimen täyttämisessä noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun on ennen työn aloittamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Jätäthän hakemuksen viimeistään 7.12.2025 Kuntarekryyn (www.kuntarekry.fi). Työavain on 687803. Haastattelut ovat viikolla 50.

Lisätietoja antaa hallintojohtaja Marja Kärkkäinen, puh. 0440 784 670 tai
marja.karkkainen@mynamaki.fi.

Takaisin sivun alkuun