Siirry sisältöön

Tule meille palkkasihteeriksi!

Julkaistu

Palkkasihteerinä vastuullasi on oman osa-alueesi eli erityisesti opetushenkilöstön palkanlaskennan koko prosessi. Esihenkilöiden ja henkilökunnan neuvonta ja yhteistyö ovat myös tärkeä osa työtäsi. Tiimityötä kanssasi tekee toinen palkkasihteerimme. Tehtäväkuvaan sisältyy jatkossa mahdollisesti myös taloushallinnon tehtäviä. Meillä saat kehittyä sekä kehittää!

Kelpoisuusehtona on opistotasoinen tai muu soveltuva koulutus. Lisäksi katsomme eduksi työkokemuksen kunta-alan virka- ja työehtosopimuksista ja erityisesti opetushenkilöstön palkanlaskennasta sekä taloushallinnosta mm. kunnan kirjanpidon tehtävistä. Toivomme, että sinulta löytyy positiivista asennetta, oma-aloitteisuutta ja tarkkaavaista työotetta. 

Meillä on hyvät työsuhde-edut ja mukava työilmapiiri. Tarjoamme maksuttomia liikuntapalveluja kunnan kuntosalilla ja uimahallissa sekä kulttuuri-, liikunta- ja hierontaetuja käyttöösi. Osittainen etätyö on mahdollista koeajan jälkeen. 

Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan. Toimen täyttämisessä noudatetaan 4 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun on ennen työn aloittamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Jätäthän hakemuksen viimeistään 3.8.2025 Kuntarekryyn (www.kuntarekry.fi). Työavain on 672383.

Lisätietoja antaa hallintojohtaja Marja Kärkkäinen, puh. 0440 784 670 tai marja.karkkainen@mynamaki.fi

Takaisin sivun alkuun